» Jakten på de perfekta möblerna



Bilder: Hay

I och med flytten till huset pågår här en jakt på de perfekta möblerna.
Bara sånt som vi (läs jag) älskar kommer att komma innanför dörren. Det ska vara fint och det ska vara kärlek.
Det ska vara antingen vitt, svart, i trä, glas eller zink. Typ. Och fint. Det får ta sin lilla tid. Hellre det än att vi
(läs jag igen)
ångrar oss nästan på en gång.

Jag letar efter fina gamla möbler att måla vita. Ett köksbord och ett vitrinskåp till matsalen står högst upp på
listan. Kontrasten mellan gammalt och nytt är vad jag är ute efter. Och en känsla av harmoni.
Och nämnde jag att jag ville att det skulle vara fint? ;)

» Inredning & design | |
#1 - - Interior Junkie:

I have the same dilema.

I need to find a new table but I can't decide between black, white or some other option.

This white table from Hay is in my wish list (white or black), but it's a bit expensive for me so I don't know would I buy it :)

#2 - - Rosa:

Ilandsproblem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#3 - - Dessi - Home and desire:

Åh, så spännande med flytten. Skönt att lägenheten är såld! :)

#4 - - Sanna:

Jag är så avundsjuk på dig som ska få inreda ett helt hus! :) Klart att det ska få ta sin tid, hoppas du hittar varenda liten pärla du suktar efter.

#5 - - Maria:

Det låter precis som jag vill ha det!! Jag jobbar med mig själv att ha tålamodet att vänta på den där perfekta möbeln....svårt är det!



Skön helg!



Kram Maria

#6 - - Emelie - PT och kostrådgivare:

Ja, fast jagf har inte läst den från pärm till pärm, utan bläddrat, tittat och så :) Jag gillar den! Men om man mest bara gillar vitt och svart kanske man blir lite besviken, jag vet inte? Bläddra snabbt i den i bokaffären så märker du snabbt om den är värd en investering :)

#7 - - Regina:

Hej! Fin blogg! Hoppas du har en trevlig helg!

Upp