» Vardagsrum

 
 
Vardagsrummet. Fotot som jag förstorade har hamnat på två tidningshögar vid favorit-fönstret.
Jag skulle vilja ha fler sittplatser här och göra något med tv-väggen (till höger om bilden). 
Har dock inte kommit på riktigt hur eller vad jag ska göra än. 
» Huset - Vardagsrum | |
#1 - - Josefine Anerland:

Gud så snyggt!

SV: Ja det är verkligen en underbar känsla!

#2 - - Linda - Design Concept:

Fint ni har det! Mycket ljus, underbart:)

Hoppas du får en fin fredag! /Kramar

#3 - - Nia:

Härligt med ljuset!

#4 - - Isabelle:

Så fint vardagsrum!! Vad heter växten i fönstret? :-)

Kram!

#5 - - Ida Nilsson:

Fint! Ovanligt och fiffigt! :)

#6 - - Jennie:

Vilken fantastiskt fin och inspirerande blogg du har. Har du nå tips på hur man lyckas få bilderna så ljusa och fina? Jag har en bra kamera så det är mig det sitter i, inte den. Haha :) Och en fråga till - Den där gamla underbara trälådan man kan se på bilden, hur får man tag på dessa? Är det ett loppisfynd eller? :) Kram!

Upp