» Hallen på nedervåningen



När vi ändå är inne på hallen, så är det väl lika bra att fortsätta.
Bilderna är från hallen på nedervåningen.

Hallen på ovanvåningen tar sig sakta men säkert. All puts som ska bort från tegelväggen är borta.
Nu ska vi bara lacka teglet, måla  några kanter och sätta dit två lister. Kommer bli fint.
» Huset - Övriga utrymmen | |
#1 - - Anonym:

Snyggt!!

#2 - - Pernilla Plaza Interiör:

Tror jag det! ;) Visa bilder sen!

#3 - - mariaemb.:

Jättefint!

#4 - - s p i n d e l t j e j e n:

Åh vad ljust och fint det är! :)

#5 - - camilla:

Superfint! Vart har du hittat dörrmattan förresten, jag tycker mig aldrig hitta "den perfekta" dörrmattan...

#6 - - Ulrika:

Åhhhh så ljust och härligt!!!

Helt underbara golv. Hur har ni behandlat dem? Vitsåpade?

Har själv gamla trägolv och är lite sugen på att få dem lite ljusare :)

#7 - - Linda:

Sjukt fint!

#8 - - Caroline N:

Jätte fint! Man kan inte få önska fler bilder på trappan? Jag vill nämligen ha en vit trapp här hemma, men vet inte riktigt hur vi ska göra. Vi har några iddee'r, men fler är ju alltid bra å ha ;)!

KRAM Carro

#9 - - Isabell:

Jätte fina kort du tar! :)

#10 - - Dessi at [Home and desire]:

Kanonfint!

#11 - - Marion:

Vilken underbar blogg jag hittat,

snyggt du har i hallen.

#12 - - linnea:

sjukt fiin blogg (följer den faktiskt) KRAM :)

#13 - - Sofia:

Jättefint och fräscht!!!

Kraam

#14 - - Hanna - Whiterainbow:

Jätte fint!! :)

#15 - - Sandra Landin:

jätte fint och jätte fint efternamn har du med =)

#16 - - Linda - Harmony Home:

Så ljust och fint! Älskar de vackra trägolven:)

#17 - - sofia:

...gillar ditt hem!!

#18 - - Jenny:

Väldigt vad fräscht! Snyggt med vitt!

#19 - - Lisa:

Alltså riktigt riktigt fint verkar du ha hemma! Sjukt trevlig blogg! Kommer definitivt kika in här ofta och inspireras!

#20 - - Anonym:

vilken underbar blogg, jag fick massa ideer till mitt egna hem nu!

Upp